środa, 7 października 2009

Drugi raz z pierwszą modelką- Nikola

Witam wszystkich,

Dziś kilka kadrów z ostatniego spotkania z Nikolą, którą pokazywałem już kiedyś w tym wątku.
Były to pierwsze próby z aparatem, modelką i postprocessem. Tym razem było trochę inaczej.
W tym dniu byłem umówiony na zdjęcia z kimś zupełnie innym, ale w ostatniej chwili sesja została odwołana. W momencie gdy otrzymałem o tym wiadomość spotkałem przypadkowo Nikolę i od razu spytałem: Ile potrzebujesz czasu na przygotowanie się do zdjęć ?
I tak po godzinie byliśmy już w pobliskich ruinach szwalni. Było zimno, wietrznie ale Nikola dała radę.

Zapraszam :




1 komentarze:

Anonimowy pisze...

No No No. Nikola Baaaardzo dała radę. Ty jeszcze bardziej. Pozdrawiam Siostra.

Prześlij komentarz

Odwiedzam

Wszystkie zdjęcia z moim podpisem umieszczone na tej stronie są mojego autorstwa. Wszelkie kopiowanie i rozpowszechnianie bez wcześniejszego ustalenia tego ze mną jest zabronione

O mnie

Moje zdjęcie
Jedlina Zdrój/Wałbrzych, dolnośląskie, Poland

Obserwatorzy